Äntligen smultron!

Efter några dagars värme och lite sol så har de äntligen kommit, de älskade smultronen! Gick en sväng med hunden under eftermiddagen och tog mig till det vanliga smultronplockarstället. Där var det fullt med röda godingar! Hade tyvärr inget med mig att plocka i, vilket var lika bra för hunden gillar inte såna stunder när matte går helt upp i bären.... Plockade några nävar fulla som jag tryckte in i munnen och njöt:)
Mums!!!
 
Men varför ska det finnas myror överallt när man står stilla och njuter?? 
Det gäller verkligen att hålla sig i rörelse, för de är snabba de där små rackarna.
 
Dagen idag har annars varit en skitdag och jag hoppas morgondagen blir bättre... jag ska ju börja mitt nya liv utan sköldkörtel så fort som det bara är möjligt, även om det tydligen inte finns operationssköterskor på KS så de kan inte hålla vårdgarantin... anyway, det verkar som att sköldkörteln inte vill vara med i leken längre och går lite bananas emellanåt. Idag var det en sån dag. Frusen, varm, hjärtklappning, illamående, svimningskänslor, yrsel - ja symptomen är många. 
Den här dagen bestämdes det att hela sköldkörteln ska opereras bort. Jag har haft kontakt med KS angånde att jag mår dåligt emellanåt och de vill att jag tar nya prover på min vårdcentral. Jodå, 4 juli är tidigaste tiden jag kan komma och träffa en läkare som kan skriva remiss på det.... Men, jag håller tummarna för ett bättre mående fram till dess. imorgon är en annan dag heter det ju;)
 
Home alone hela dagen och kvällen, tv:n är bra sällskap liksom stickningen.
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0