Problem solved!

Tänk vilken tur att man har datagenier i sin närhet! Ojojoj så många gånger jag haft glädje av det. Nu visade det sig ju vara ett supersimpelt problem (om man är någotsånär tekniskt datakunnig) men absolut obegripligt för mig. Ja, inte sen då när jag fick det förklarat för mig, då var det ju självklart;)
Hur som haver, nu funkar det som jag vill och jag är nöjd med det. Och med genier i min närhet!
Kvällen har inte ägnats åt hemjobb utan åt stickning. Nu är jag på g igen med mina sockar, det här är den andra i paret. Dess andra halva (första?) blev färdig för länge sen. Typ förra vintern eller nåt. Däremellan har jag stickat ett par vantar i samma mönster plus en hel drös andra roliga grejer, men nu är det dags för dessa två att snart förenas.
 
Ha det myspys!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0