Kalv på besök

"Köp med dig mjölk hem, vi har en kalv som middagsgäst!" Ungefär så stod det i meddelandet jag såg när jag kollade mobilen efter eftermiddagens läslyftsutbildning. Visste ju då att yngsta dottern var på besök med de två prinsessorna och de skulle stanna tills jag kom hem, jippiii. 
Skyndade mig så mycket jag kunde med att klä på alla varma kläder, skrapa rutor, köa på ICA, köa med bilen ut från ICA:s parkering..... Kom i alla fall hem så småningom och möttes av strålande glad unge i dörren, härligt!
"Mormor, mormor, mormis" ropade hon högt och glatt innan vi kramades och pussades. Sen blev det mjölk;)
Efter maten hann vi busa och leka en kort stund innan det var dags att packa in barnen i bilen, i morgon är det ju skola för stora sexåringen.
"Mormor, jag sover och ramlar ner från soffan!" Härliga fantasifyllda unge<3
 
Sen har det varit det ena tv-programmet efter det andra. Först Farmen så klart, det följer vi alla tre. Efter det såg jag på det nya vegoprogrammet på svt play:
Vegorätt.
Sen såg vi favorit-Frank på sin danska gård:
Vi hade ju totalt missat att serien börjat igen, så vi såg avsnitt 1 nu och tar tvåan en annan dag.
 
Efter det gick jag upp och rullade ut yogamattan, tände mina ljus och startade kvällens pass med Adriene:
 
Och nu är klockan alldeles för mycket igen så nu postar jag det här och säger gonatt!
Kram Annica
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0