Farmenfika!

Familjen följer Farmen. Förra året var första gången som vi faktiskt såg varje avsnitt och vi fastnade för programmet. Då började vi titta eftersom en av deltagarna var en tjej från vårt lilla samhälle och dessutom en före detta elev på min skola (och skolkompis till sonen). 
Nu tittar vi lika slaviskt igen, trots att vi inte känner någon av deltagarna. Vi funderar på vem som blir storbonde, vem ska möta vem i kampen, vem åker ut?
Till Farmen blir det kvällskaffe för min del och både kaffe och godsaker för de andra;)
Hemgjorda munkar som männen i familjen gjort! De säger att det är jättegott och jag tror dem;) men jag har ju ett helt sockerfritt liv numera och har inte ens sniffat på munkarna, heja mig!!
 
Nu blir det strax favoritFrank och stickning!
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0