Dropbox

Använder ni dropbox? Jag gör det, eller har gjort i alla fall. Jag jobbar ju i en macdator men tar alla bilder med min samsungtelefon. Apple och Samsung pratar inte riktigt samma språk, så jag har haft problem att ladda upp bilder och därför har jag lagt dem i dropbox. Nu är telefonen uppdaterad och nu vill inte dropbox ta emot bilder längre... Grrr, man kan ju bli vansinning för mindre! Jag håller på att försöka lösa det här, men det verkar inte bli idag:(
Ni får se på lite vackra promenadbilder istället från fina vinterdagar. De här hade jag redan i datorn... men om det blir några nya bilder vete gudarna. Jag ska kolla med min lilla datahacker, hehe..
 
Är ganska trött nu efter ett yogapass och en kopp relaxte, så det blir sova en stund med John Blund ;)
Love and peace
A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0