Dag 2 - nyårslöften?

Dag 2 på mitt alldeles nya år. Vad ska man fylla året med? Ska dagarna bara gå och vips så är det nästa år? Nää, så vill jag inte ha det. Nu blir det struktur och ordning och reda... Eller kanske inte såå strikt:)
Nyårslöften? Kan man hålla dem? Eller är det bättre att ha ambitioner och önskningar för året? Jag tror det.
Mina ambitioner för året kan vara att fokusera mer på hälsa, på bra kost och lagom med motion. 
 
Den här tidningen hjälper och uppmuntrar mig till att tänka på vad jag äter och hur jag tänker kring min hälsa. Både till kropp och själ.
 
Så, nu kör jag! Det blir hälsa som står i fokus under mitt 2016! Häng med vetja, följ med på resan! Recept, tips, tankar och idéer, massor ska jag inspirera och inspireras av - det är min ambition för det här året.
 
Puss o kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0