Skönaste dagen!

Den här veckan har mina kvällar sett mest ut så här:
Jobbelijobb jobb i flera timmar;) Det har varit rättning av diagnoser i engelska, rättning av texter på engelska, rättning av texter på svenska, förberedelser av powerpoint-presentationer..... Många timmar görs det hemma utöver arbetsplatsförlagda tiden. "Lärare har ju så mycket ledigt" jo pyttsan, det har vi arbetat in för länge sedan!
Nästa vecka ska jag börja skriva omdömen inför utvecklingssamtalen som börjar efter sportlovet. I vanliga fall skulle jag ha gjort det så nära inpå som möjligt, men det här lovet ska jag ju tillbringa i Paris<<<<3333!
Förutom mycket arbete så har veckan bjudit på snö. Jättefint. Och snöbollsvänligt. Bråk varje rast alltså....
 
Meeen nu är det äntligen fredag och som jag längtat efter den nu!
Vi inledde mathelgen med hemgjorda hamburgare och friterade pommes/sötpotatis, så gott det var!
Som synes har jag mest sallad i min;)
 
Nu ska kvällen tillbringas i soffan och vi ska se alla tv-program jag inte hunnit med under veckan!
Imorgon är en annan dag, så vi hörs då!
Trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0