Hej 50!

Vilken bra dag! Att fylla 50 är ju ingen big deal om man inte har åldersnoja. Jag tycker att ålder är bara en siffra, inte ett tillstånd. Jag är inte äldre än jag känner mig och jag känner mig 50 år UNG!
Livet är inte hur man har det utan hur man tar det;)
Roligt har det varit att fylla år i alla fall. Många grattis har det blivit, blommor o paketer o sång. Både kollegor och elever har sjungit, liksom familjens herrar;)
 
 
Två smyckesaskar från "vårt lokala" Edblads! Fint<3  
 
Skålat i skumpa, ätit god middag och superfuskat med sockerbombad chokladbakelse till kaffet. Ett halvt sekel fyller jag aldrig igen, så det var det värt!
 
Födelsedagskram!
Annica

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Grattis i efterskott! :-D

Svar: Tack!
Annica Collstam

2016-02-25 @ 07:08:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0