Finfint

Ååå, jag är så supernöjd med mina färdiga sockar! Äntligen är de färdiga och kan göra sällskap med vantarna som jag också stickat. Jag älskar mönstret och färgkombinationen, orange är ju min favoritfärg och att blanda den med mörkbrunt var lyckat tycker jag. Kanske lite sjuttiotal, men det är fint.
 
 
 
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska klä mig i imorgon så att jag kan ha mina fina sockar på mig;) tur ändå att vi har det lite kyligt inne på jobbet, hehe. Vantarna får jag väl ta av mig antar jag, men sockarna kommer att vara på så länge jag orkar ha det varmt om fötterna! Vi snackar ullgarn här...
Nästa projekt att sticka med tunna stickor och kluriga mönster kommer inte att dröja länge, för det här var jätteroligt att pyssla med.
Dags att dra sig mot tandborsten och vidare till kudden, det är ju en ny dag imorgon...
(Idag hade vi ganska många minusgrader på kvällen, så hoppet om sockor hela morgondagen finns!)
 
Kram på er!
A
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0