Fredagsgott

Å, idag när jag åkte hem efter jobbet blev jag så sugen på godsaker! Glass, mjölkchoklad och kanske lite lakrits - hur gott skulle inte det vara??
Men, men jag försöker ju leva ett så gott som sockerfritt liv och gjorde naturligtvis inte som kroppen önskade;) Istället följde jag förnuftet och fyllde på med naturella nötter och mörk choklad!
Och lika bra var ju det, i tisdags bet jag av en bit av en kindtand i underkäken. Igår morse fick jag tid för lagning och hade gjort av med hela 1912 kronor redan innan dagen knappt börjat! Det tog ca en halvtimme att laga, så den den timpenningen hade man velat ha i lön.....
 
Så, jag njuter av mitt ganska sockerfria godis och att tandläkaren berömde mina tänder i övrigt och sa att de var i ett jättefint skick!
Nu ska jag njuta av gotterna ihop med ett glas vin och läsa in mig på senaste nytt inom jobbet.
Ha en riktigt skön kväll alla, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0