Trädgårdsyoga

Idag hade jag tänkt att pyssla lite vid symaskinen och sen köra ett långpass yoga. Visst blev det ett långt pass, men i trädgården! Har nog hittat på en ny yogaform, tror jag. Hur många timmar som helst på knä eller hukandes med sekatör i handen, varvat med stående kratta. Kroppen är mör nu...


... men det är fint i rabatterna!

Redo att gå till sängs med lite läsning nu. Det blir lite extra tidigt imorgon eftersom maken börjar jobba före mig och då faller morgonpromenaden med vovven på min lott. Så klockan ringer 5.30, annars hinner jag inte sträcka och tänja i det riktiga yogapasset (som säkert kommer att vara extra behövligt efter den här dan).
Lägger ifrån mig det nya pysselprojektet och säger god natt:-)

Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0