Söndagscheck

Summering av helgen:
Våren är definitivt här!
Mycket sol o värme igår, lite mindre idag.


Gröna blad på min morgonpromenad


Rosa blommor på bar kvist under eftermiddagsprommisen


Fullt av små minisar under rosentäcket

Har börjat sy på nya dynor till husbilen. Kommer att bli så fint när det är klart! Två ryggdynor sydda idag, nu behövs mer tråd innan jag fortsätter.


Det nya köket hos lilla familjen är så snyggt! Blev ett stort lyft för trivseln:


Nu har jag hunnit smälta middagen, så det blir ett yogapass innan läggning:-)

Ha det bra alla godingar!
Kram Annica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya dynor till husbilen. Så händig du är! Skulle jag också behöva. Har ljusgrå och de är rätt känsliga.
Den rosa blomman som blommar på bar kvist är en tibast. Jag tycker det är en himla trevlig buske.
Kul att jag hittade till din blogg, för det var första besöket. Jättefin header!
/Anette

2014-04-01 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0