Nytt seende!

Har äntligen tagit mig till optikern och fixat nya glasögon. För det mesta använder jag linser, men ibland är ögonen trötta och måste vila lite.
Synundersökningen visade att jag behövde olika styrkor för att läsa och för att se omvärlden, så det blev två par utprovade. Igår hämtade jag dem:


Läsglas


Till allt annat-glas

Känner mig väldigt nöjd med båda paren!
Ja, de är ganska lika bågar men det är ju tänkt att de ska följa med en tid utan att jag tröttnar på dem. Den här stilen känns som att den kommer att hålla ett tag.

Nu ska jag cykla till samhället och inhandla lite matvaror. Blev sugen på tacos till middag, men det enda vi har hemma är köttfärsen; )

So long på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0