Pysseldag

Sista dagen på lovet och jag har ägnat mig åt helt andra saker än att fundera på jobb. Det har blivit avslutning av ufon för hela slanten!
Först har jag fribroderat klart min mörkbruna omlottklänning som började kännas tråkig. Nu har den gått yogamärket "aum" i nacken och lite text längs ena framkanten. Känns genast roligare att använda!




En mjuk finstickad, skön men tråkig, kofta har piffats upp med grå spets runt halsen:




Vips, så blev den mer lockande!

Sist, men inte minst arbete med... En blank paisleymönstrad blus fyndad på tradera för 1 krona, nu med knyt runt ärmarna och resårkant nertill. Väldigt mycket mer användbar!




Ja, det var min dag det. Väl använd.
Har yogat och prommat vovve såklart. Nu har jag upptäckt poddradio, så jag har massor att lyssna på när jag går. Jag är helt hooked på stickpodden och följer allt även via bloggen, så himla intressant! Har lärt mig en massa om stickrelaterade saker, men en hel del annat avhandlas också.
Nu ska kvällen ägnas åt tv, stickning och kaffedrickning. Kanske en gnutta vin också. Bara jag inte tänker jobb så är det ok. Jobbet börjar imorgon, punkt.

Trevlig kväll hörni!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0