Helgen

Igår ringde lilla barnbarnet och bjöd in till middag. Det nappade vi på så klart! Vi skulle få efterrätt också och hon hade städat sitt rum sa hon;-)


Bordsplacering som Savannah fixat väntade på fint dukat bord:


Efter maten blev det kaffe med kladdkaka, samt lite Mariospel (inte för mig, alltså. Jag är bara en fluktare).


Idag har det städats och tränats! Nu är det dags att ta sig ur idet och börja röra på sig lite;-)


Orbitreken har dammats av och fått jobba lite. Det var också roligt att återknyta bekantskapen med min träningslista på Spotify!

Spindelsjalen är klar! Nu ska jag se på Äkta människor och fästa trådar.




Trevlig söndagskväll!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0