Händelserikt

Hela dagen alldeles fylld med bra saker, härligt!
I morse kom lilla barnbarnet sprudlande glad för en dag med mormor och morbror. Maken jobbade ju, så han fick tyvärr inte vara med om allt...
Vi tog med Morgan på hans livs andra utevistelse:






Både spännande och läskigt verkade det vara;-)




Savannah kollade så att stickningen av hennes regnbågshalsduk verkligen går framåt (den går väl att använda nästa vinter om inte annat).




Vi bakade nya fröknäcken, jummie!



Smarrig bananglass efter lunchen.





Savannah lagade snigelsoppa med slem på sin utespis - tur att man var mätt efter lunchen...




Hittade några bellisknoppar i gräsmattan och sen ännu fler vårtecken:


Sedan åkte stumpan iväg och det blev alldeles tyst...
Under kvällen har jag arbetat och förberett veckan i skolan. Fast innan dess fixade jag middag och jag lyckades med något supergott igen!


Kyckling fylld med salami, pesto och mozzarella. Det här gör vi om!

Nä, nu blir det sängläsning tror jag. Ha det gott!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0