Min lördag

En skönt ledig dag, precis vad jag behövde! Sommaren fortsätter och jag tog en cykeltur till samhället. Det var riktigt varmt i linne och korta leggings - det är ändå mitten av september :-)
Längs vägen betar kor i olika storlekar, de måste ju också tycka att det här är härligt!




Ja, några vilar sig också ;-)


Kilade in på favvohänget biblan och lånade ett helt gäng tidningar:


In på Konsum och köpte lite nödvändigt:


Sen hem, vinka till kossorna igen och njuta av en helt ledig eftermiddag på varma sköna verandan, inte illa alls!

Till middag blev det två sorters hemgjord pizza. En vanlig till pojkarna i familjen och en lchf till mig. Gottgottigottgott blev det!


Nu slötittar vi på sega Alla tiders hits. Hade ju kunnat vara lite mer hålligång kanske. ..
Jaja. Jag har ju läsning annars ;-) fast då är det svårt att sticka, och det vill jag ju göra. Bara att stå ut alltså.

Ha en skön kväll vetja, det är mysigt med ledigt!

Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0