Sen kväll med mig

Nu är kvällen så sen att den blivit nästa dag... ska bara uppdatera snabbt vad helgen handlat om för min del.


Öppnade ett skåp i köket och för kissarna öppnades ännu en del av världen. Nyfikna små var sysselsatta länge...


Skördade kronärtskockor (maken arbetade o jag tittade på) som maken trollade till god soppa, här serverade med parmesanchips.


Maken fixade hyllplan o jag röjde ur klädkammaren/skräpförrådet.

Sådär, nu är mina tyger, garner och projekt samlade!


Fick kontoret röjt på samma gång, eftersom det är där tygerna bott i lådor och kassar. Nu fick jag istället plats med yogamattan där, så nu kan jag stänga dörren om alla katter som vill leka/klösa på mattan. Ett yogarum som utnyttjats och gett träningsvärk :-)



Vi gick på bio i lilla staden. Första 3D-filmen för oss!


Rosorna har fått täcke till vintern. Som vanligt är det maken som jobbar och jag tittar på ;-)...



Har förberett för cykling till jobbet imorgon. Pannlampan är med i packningen....

Nu blir det horisontalläge. Godnatt eller god morgon, kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0