Våren och fåren

Det här måste vara det ultimata försommartecknet - fåren går ute med sina små lamm!
Blev så lycklig av synen att jag fick hoppa av cykeln på väg hem igår;)
 
Annat som ger riktiga lyckokänslor är att häggen blommar:
 
och att info och nummerlapp kommit från Vårruset! Cheesus, nu måste här springas - fast idag orkade jag liksom inte trots föresatsen att ta fem km... Jag tar det imorrn istället;)
 
Nu är det dags för en liten kvällssväng med vovven. Det brukar vara maken som sköter den biten, men han är bortrest så nu traskar Mira med mig....
 
Imorgon fredag, tjoho.... efter den dagens arbete är det bara nio(!) skoldagar kvar att planera för. Vi har elevens val sista veckan, så den räknas liksom inte eftersom det bara är roligt....
 
Nää, gäsp, godnatt på er o sov gott! Kudden (och lilla Kexet) ropar på mig nu.
 
Kramar Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0