Shoppingdag igen ;)

Ännu en dag i Uppsala, mer shopping inför student och skolavslutning. Yngsta dottern och jag åkte till Uppsala och hade en mysig dag tillsammans i det fina vädret:
 
En kaffepaus i värmen. Det var så skönt ute att man till och med kunde sitta utan jacka, jippii!
 
En kvällspromenad med vovven, skönt med sol och vilka långa skuggor det blev! Ser ut som jag är ute med en varg...
 
Hittade en klänning som kommer funka till både skolavslutning och student:
Till den blir det små vita ballerinaskor:
Om det blir lite svalare har jag en vit spetskofta att ta till. Det blir nog bra det här!
 
Kom hem till en glad unge som haft en superdag med morfar och morbror!
 
Nu ska jag se över morgondagens jobb, tänk vad skönt att det bara är tre arbetsdagar den här veckan :)
 
Tjolahoppsan på er!
Kram Annica

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaha, men grattis till dig som hittat klänning till studenten :). Det är en av sakerna som står på min lista.

Ha det bra!

2013-05-06 @ 18:55:58
URL: http://marinastradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0