Övernattningar

Maken är bortrest. Han åker omkring och ser Tyskland tillsammans med sina föräldrar. Sen ska de handla godsaker innan hemresan, tackar.
Sonen har tillbringat fredagsnatten vid en eld och i ett vindskydd utomhus, tillsammans med kompisar från hans gamla skola (alltså min skola). Survival Camp, väldigt uppskattat av eleverna. Till och med så att de som slutat kommer tillbaka och deltar!
Jag och vovven skulle vara ensamma hemma om vi inte blivit inbjudna att få sova hos lilla barnbarnet och hennes mamma, som också var home alone.
Efter att ha kört sonen och en kompis ut i bushen, packade jag för natten och tog med mig hunden till lilla staden.  Vi hade en skönt avslappnand kväll  och sedan sov jag o barnbarnet tillsammans i gästsängen, så mysigt :)
I morse tog vi en lång sväng med vovven och det blev lite blomplockning också:
Sötnosen!
 
Efter lunch gick vi ner på stan och jag fyndade ett par nya springskor:
Nu är det bara att ge sig ut!
 
Det blev en springrunda och sedan lagade jag till hemgjord pizza lchf-style:
Gottigott!
 
Nu laddar jag för schlagern med godsaker nära:
 
Heja Sverige!!
 
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0