Nu är det klippt!

Så har då mitt hår fått träffa en frisör och det var minsann inte igår det hände senast... Före jul tröttnade jag ju på det slitna och tog fram kökssaxen. Det blev ju ganska bra ändå, men nu när håret vuxit ut långt igen så var det en så rak kant liksom. Dessutom rejält slitet, så jag cyklade förbi frissan igår och hade tur nog att få en tid idag! 
Haha, suddigt ofokuserad bild, men den nya hårlängden syns lite i sovrumsspegeln...
 
Cyklade hemåt i skön sommarvärme
Najs! Klockan var ändå halv fem när jag kom hem.
 
Bakade kesobröd, ska bli spännande att prova!
Low carb!
 
Käkade middag på egen hand då maken o sonen handlade i lilla staden och tog en pizza tillsammans sen.
Här är zucchini, lax, broccoli, röd lök tillsammans med creme fraiche, philadelphiaost och riven ost. Det blev riktigt gott!
 
Tog en promenad för att samla steg och hörde en katt ropa högt efter mig en bit hemifrån. Lilla Kexet kom rusande och följde med hela vägen :)
Hon var mycket nöjd när jag vände och gick hemåt igen!
 
På hemvägen såg jag denna lilla tillfälliga sjö i skogskanten
 
I dagens värme har träden fullkomligt exploderat och bladen har sprängts fram
Underbart!
 
Nu kvällsdags för mig. Imorgon väntar en lång arbetsdag och efter den har våra elever en liten vernissage med tavlor de målat under bildlektionerna. Vi hoppas på många föräldrar som vill låta barnen bjuda på bubbel och salta pinnar!
 
Godnatt folket, sov gott!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0