Dagen efter kvällen före

En medalj till i min begynnande samling! Det var precis lika roligt att springa i år som det var förra året, men det allra bästa var att jag slog min tid från förra året - och inte så lite heller. 5 MINUTER! Wow, jag är fortfarande nästan hög av tanken. Trodde ju innan att jag knappt skulle orka springa hela vägen, men strategin att starta i en snabb grupp för att få draghjälp har nog vairt smart. Herregud, fem kilometer på trettioen minuter. Kan njuta av den tanken ett tag till :)
Se så glad man kan vara efter målgången!
 
Dagen idag har tillbringats i Stockholm tillsammans med kollegor och två klasser barn. Vi promenerade genom en solig stad och tog oss till Moderna muséet
 
 
Cyklade hemåt till vovven sen och träffade på en arbetskamrat på nöjestur till vår lilla by ;) trevligt med pratsällskap, det brukar jag inte ha längs vägen.
 
Gick ut i trädgården och såg på allt fint som tar sig nu. Hittade också små terrorister i mina rosor som har det kämpigt nog efter den hårda vintern:
Hu, imorgon ska resten av er släkt döden dö med hjälp av kemiska stridsmedel!
 
I söndags kom äldsta dottern med blommor till sin mamma
(gullunge!) och vi bestämde oss för att stå på bakluckeloppis tillsammans för att bli av med saker som förtjänar ett nytt liv... så nu har sonen och jag gjort ett ryck i garderober och lådor. Lite fick vi ihop och kanske blir det en liten peng för dem på söndag :)
 
Nu är det dags att påbörja avslutningen av dagen. Imorgon är sista dagen med vanliga lektioner, sen är det friluftsliv som gäller!
 
Godnatt med er godingar!
Kram Annica
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0