En vanlig lördag

Nja, helt vanlig har inte den här lördagen varit. Jag har sprungit ett 5 km lopp i värmen, det var en utmaning... Mitt mål var att ta mig runt och det gjorde jag, dock 1 minut sämre tid än på Vårruset. ..


Loppet gick på vackra Marholmen, en jättemysig plats vid vattnet utanför Norrtälje (och äldsta dotterns arbetsplats). Hit ska man absolut åka med fikakorg o badkläder... Där finns bad o lekplatser, minigolf o trampbåtar, lunch o stuguthyrning. ..

Lekte med lilla barnbarnet på eftermiddan o blev bjuden på supergod middag, tackar :-)

Åkte hem o möttes av sonens nyinköpta bil

Najs!!

Nu blir det Ernst på play.
Trevlig kväll hörni!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0