I långsam takt

Den här dagen har minsann inte gått i turbofart. Seg som sirap har jag varit efter att sovit superdåligt den här natten - vilket inte är likt mig! Ge mig en kudde så sover jag som en stock, så brukar det vara istället.
Vaknade i alla fall vid halvtio efter att ha hört en helikopter snurra runt huset under lång tid. Måste ju upp till slut och se efter, sen var det lika bra att ta tag i dagen.
 
Har fått bort hela julen utom stjärnorna i fönstren, de får hänga med ett tag till. Skönt att ta bort granen och upptäcka ett större vardagsrum ;) Skönt också att ta bort allt rött och tomtigt, nu är det ljust och fräscht igen!
 
Lite dammsugning har jag också roat mig med idag, liksom en ganska lång promenad med vovven i dagsljuset.
 
Ikväll tror jag att jag ska festa loss på en avocado istället för de jordnötter jag brukar knapra som kvällsgott. Några dagar till med pulver som föda blir det.
 
Ha en skön fredagskväll, imorgon blir det nya tag!
 
Kram från en trött o seg Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0