Första ätardagen!

Årets första mat! Så, nu kom dagen när dryckerna har övergått till mat. Nu ska jag försöka med lchf. Det verkar ju bra och det är bara en massa gott att äta. 
Till frukost blev det omelett, bacon, ost och majonäs. En kopp kaffe och en apelsin efter det så var man proppmätt.
 
Höll mig mätt hela dagen. En kopp kaffe, en apelsin och en kopp te är allt som jag fått i mig innan det blev dags för middag. Och vilken middag sen!
Baconlindad kycklingfilé fylld med mozzarella och soltorkad tomat. Till det en sallad med färsk babyspenat, avocado, parmesan och liiiite olivoljedressing. Sååå gott! Och så mätt!
 
Nu ett glas rött och Stjärnorna på slottet.
 
Ha det så gott alla raringar, vi hörs!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0