Andra dagen

Japp, andra dagen har passerat i pulverdrickandets tecken. Det känns bra fortfarande, smakar ok och jag är inte hungrig. Sugen på frukt dock, så det tar jag lite av ;)
Och så dricker jag mitt favoritte lite oftare än vanligt:
Gottigott!
 
Det har varit en lugn dag idag. Vaknade rätt stel i kroppen efter gårdagens powerstavgång. Mina ben hade visst inte rört sig i den takten på ett tag... Tog ett yogapass framför tv:n som dagens rörelse, till doften från favoritljuset med nya favoritdoften:
Lovely!
 
Har också tagit fram symaskinen och sytt färdigt en tunika som legat halvklar i ett halvår eller nåt. Kanske rentav gör flera ufon färdiga det här lovet?
(ufo=unfinished object) 
 
Har precis kollat på Fjällbackamorden, Läckbergs deckare, på tv. Det är ju faktiskt ganska bra, vilket jag inte tyckte förra avsnittet. Men det tar sig, sa mordbrännaren....
 
Nä hörni, om man kanske skulle ta sig till sängen i någorlunda normal tid ikväll? Kan ju ta med mig datorn dit om inte annat =)
 
God natt på er godingar o sov så gott!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0