Ytskiktsrenovering ;)

Visst är det väl så det heter i mäklarannonser? Nu har ju jag ingen som helst avsikt att sälja något alls, men att förbättra ytskiktet känns ju trevligt ändå.
 
Efter dagens 40 minuter på crosstrainern och påföljande styrkeövningar så följde en skön dusch. Därefter var det dags att ta bort de silvriga slingorna igen... Tänk att de bara dyker upp så där!
Förhoppningsvis utan zebralook om en stund!
 
Har ni förresten ätit några semlor idag? Det har inte jag!! Nog var jag frestad när skolan bjöd alla elever och personal, men det gick att motstå trots att det är något av det godaste jag vet.
Istället tog jag med mig två av de överblivna hem till maken och sonen :)
 
Nu väntar lite arbete innan jag ska se på Maria och Mindy.
 
Ha en trevlig kväll!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0