Torsdag kväll

Snart, snart är ett efterlängtat lov här. Barnen i skolan har mentalt tagit lov redan denna vecka känns det som, något röriga och fladdriga. Likadant kommer det bli när vi är tillbaka i vardag igen, hej och hå.
 
I helgen som var hade vi lilla prinsessan och hennes mamma här på fika, lek och mat. Så himla lätt det är att få en söndag att bara susa iväg när man leker mycket! Barn har ju så härlig fantasi att det alltid händer något roligt. Den här dagen var det mycket spöken att smyga på och fånga, för att sedan gömma dem i sängens örngott... Som tur var så var spökena små och kunde inte komma upp i vår båt/bil/säng :)
 
 
I lördags var vi till Uppsala och handlade hela dagen. Sonen övningskörde och det var rea på Chilli, det räcker som anledningar ;)
Vi kom inte hem med så mycket ändå. Nya kuddar till nya sofforna, tack.
 
Nya blommor och krukor till fönstret som plötsligt syns och är jättefint!
 
 
Jag som bara brukar få post som innehåller betalningsavier, fick spännande kuvert i brevlådan idag. Kan det ha att göra med en firardag som kommer snart? Jag har inte öppnat, jag lovar!
 
Imorgon är det äntligen fredag igen och inte vilken fredag som helst! När maken kommer hem från jobbet har han med sig yngsta dottern, lilla barnbarnet, en katt och en massa packning. Vi ska ju få låna gullhjärtat när hennes föräldrar åker till mellandottern i Göteborg! Självklart tar vi hand om kissen också ;)
 
Nu ska jag fixa mig en kopp te och spela vidare i beroendespelet ;)
 
See ya!!
Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0