Ny vecka!

Måndag förmiddag, fast det känns som söndag.... Vi fick en liten sovmorgon idag när lilla fröken faktiskt sov nästan ända till åtta... Skönt att det är lov och dagarna kan gå i lugn takt utan bestämda aktiviteter. 
 
I lördags lämnade vi av yngsta dottern vid bussen till Stockholm och sen har vi fått rå om lilla prinsessan alldeles själva. Eller rå om, hon dikterar villkoren helt :)
 
Vi tog en härlig promenad/lekstund ute i snön:
 
På kvällen var det mellodags och mys i soffan, men lillstumpan somnade direkt:
 
På söndagen vaknade jag av skönsång (eller vaknade och vaknade, hon är inte helt tyst när hon vaknar lilla S. Och skönsång, nja. S höll händerna för öronen när morfar o morbror sjöng...)
 
Födelsedagsbuketten kom hem några dagar tidigare, men det var ju bara fint att se på:
 
Flera fina presenter fick jag också. Eftersom jag håller på med min diet så fick jag bland annat:
 
Hahaha!!
Jag fick en ny våg som jag önskat mig :) Och ett nytt träningslinne:
Najs!
 
Vi fick gäster senare under dagen och då fikade vi tillsammans. Jag höll mig ifrån bakverken och njöt av färska jordgubbar med vispad grädde, inte illa det heller.
 
På lördag ska jag få njuta av en annan present, alla flickornas gemensamma:
En heldag på spa! 
 
Jag har också fått lite pengar som jag direkt tänker omsätta i nya vårkläder och lite annat smått o gott ;)
 
Att fylla år är ganska kul, trots att det blir 29 varje år!
 
Idag väntar sol och kanske utelek, innan dess ska jag övertala lilla S att pyjamas har man bara när man sover... Sen ska vi rita och pyssla hade jag tänkt. Vi får väl se hur det blir med det...
 
Ha en fin dag!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0