Söndagsfika

Idag har vi haft svärföräldrarna här på besök. De var snälla och tog med sig fikabröd själva, i det här huset finns ju sällan sådant. Vädret var varmt och skönt, som gjort för verandafika!
(Vid min kopp finncrisp med jordnötssmör, gott det med!)
 
Efter middagen (som de också hade med sig!) tog vi en promenad runt samhället och såg en massa blåsippor som slagit ut nu när solen äntligen kommit fram. Igår såg jag förresten också vitsippor, visserligen små men ändå:
 
Nu vilar jag lite.... men sen är det dags att rätta fyrornas prov om vikingatiden, spännande!
Och imorgon kanske det blir cykelväder, jag håller tummarna ;)
 
Ha en skön söndagskväll!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0