Det där med att ropa hej...

Jahapp. Den där förkylningen som verkade vara supersnabbt borta, har kommit tillbaka. Eller egentligen tror jag att den fortsatte hela tiden, fast inuti liksom. Mitt huvud är i alla fall fullt av allt snor som inte runnit ut genom näsan... det sitter i pannan nu. Varje gång jag lutar mig framåt så talar det om att det är fullt nu... Panndunk är inte roligt. Har ätit av husets samlade förråd av painkillers, men det ger sig inte. Nässpray har jag också använt och det känns ju skönt en liten stund, men sen är det stopp igen. Tacksamt. 
 
Inte är jag vän med fotoprogrammet i datorn just nu heller. Skulle visa på det fina vädret och all snö som fortfarande ligger kvar, men det går bara inte. Det kanske är snoret som gör tänkandet besvärligt...
Vi tittade på gamla foton från förra året och då hade vi helt snöfritt och trädgårdsbus i mitten av mars! Vi har nästan en halvmeter snö kvar på tomten, ännu mer på skuggsidan. Det är ju ändå april nu!!
 
Eftersom det inte blir några bilder så får jag återgå till att ligga i soffan eller sitta vid datorn och läsa bloggar. Det här med att jobba på lovet har skjutits upp några dagar....
 
Kram på er!
Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0