Mina blommor;)

Idag har jag haft en liten tjej som trädgårdsmästare. Hon har klippt gamla aklejor med sekatören med bara lite hjälp av mormor. Sen klippte vi höstanemoner - min nya blomförälskelse - till en bukett. När jag skulle ta en bild av buketten ville hon absolut vara med på bild:
Mina favoriter!

Min arbetskompis som bor här i byn kom över med lite urvuxna kläder o skor från sin dotter, som lilla barnbarnet ska få ärva när hon är lite större. Men glädjen över några kassar kläder var stor och alltihopa åkte ut på golvet för genomgång:) Mycket har provats, en del även lite tokigt:
Med strumbyxor på huvudet kan man låtsas ha långt hår med pippiflätor!
 

En supermysig helg är över och jag längtar redan till nästa gång vi får rå om henne!!
Nu väntar lite snabb planering över veckans arbete samt att bestämma vad som ska vara klädsel imorgon, det är ju skolfoto;)
 
En kopp te bara först...
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0