Ur ett stort paket

Hämtade ut ett stort paket igår. Det här är vad det innehöll:
 
 Handväska, scarf, necessär, schampoo, rengöringsmjölk, ansiktsvatten, dagcreme, puder o borste, ansiktsmask och ett nagellack. En hel del!
Alltihopa kom från Yves Rocher där jag varit kund i många år. Här hemma har det lite billighetsstämpel eller vad jag ska säga, men när vi var i Paris fanns det butiker överallt. Både på smågator och Champs Elysees bland dyrbutikerna.
Förresten har även HM en butik på fina Parisgatan. Där får man inte sina kläder i en vanlig plastkasse utan i en fin liten papperspåse med adressen tryckt...
 
Gårdagens paketöppning skedde tillsammans med lilla barnbarnet hemma hos lilla familjen.Sen blev det en stunds rolig lek tillsammans när mamman o pappan var på förskolans föräldramöte. 
Lilla stumpan hade fått en eget färgat lypsyl o nagellack av sin ena moster. Klart det måste invigas!
Stor koncentration!
 
Den här veckan har det blivit buss till jobbet varje dag på grund av vädret. Inte så bra för mina steg i tävlingen! idag slutade jag i tid för att ha dagsljus några timmar när jag kom hem, så vovven o jag har varit i skogen o sen tagit en lång promenad efter maten. Det har gett bra resultat och jag kommer att registrera över 17 000 steg när jag går till sängs! Imorgon kan jag förhoppningsvis cykla och det ger ju en rejäl dos steg när det omvandlas:)
 
Nu är det dags för mig att knyta ihop säcken för idag. Jag håller tummarna för att vädret blir som prognosen lovat för morgondagen...
 
Godnattkramar
Annica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0