Fredagsfix

Fredag igen! Känns ju som alldeles nyss men ändå längesen. Är precis nyduschad efter en liten löpsväng med vovven. Stackaren börjar bli lite trött nu som medelålders och orkar inte med som förut. När jag tar längre svängar med löpskorna får hon stanna hemma;)
 
Samtidigt som jag knattrar på tangenterna håller nagellacket på tårna att torka. Såg ju i duschen att det gamla lacket var avskavt och så kan man ju inte ha det! Snart dags för andra lagret för det börjar bli kallt om fossingarna...
 
Käkar lite choklad (innan maten!) som jag köpte när jag väntade på bussen. Hade tänkt mig en liten kaka, typ 100 grams, men när jag såg att 200 grams bara kostade 2 kronor mer så blev det en sån istället:
Märklig prissättning tycker jag. Men en motivering till löprundan blev det!
 
Har fått hem ännu en klänning som jag traderat till mig för ett fyndpris:
Lite mer vardag än den förra, kommer passa bra på jobbet:)
 
Har ju lite mer Parisbilder också:
Place Pigalle låg på gatan nedanför oss.
 
Väldigt god espresso på ett café när det regnade lite och vi behövde vila fötterna.
 
Place des Vosges med likadana hus i en perfekt fyrkant.
 
Utsikten mot Triumfbågen från Eiffeltornet.
 
Nu är det dags för andra lagret av nagellack och en ordentlig funderare på vad sonen och jag ska äta till middag när vi är ensamma hemma ikväll. Har noll ideér så det kanske dröjer med mat...
 
 
Ha nu en fabulous fredagskväll i stugorna, vi hörs en annan dag!
Kram Annica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0