Våren är gul =)

Det är så mycket vår över gula nyanser tycker jag. Tussilago först, hur vårigt är inte det?
Sen kommer:
blyga lilla gullvivan.
I alla små bäckar blommar det för fullt av den strålande kabbelekan:
Även i trädgården är våren gul:
De gula knopparna i tulpanerna kommer att spricka upp vilken dag som helst = ännu mer sol i mitt lilla paradis!
Jag fotar med min ganska usla mobilkamera, men utomhus funkar det ju rätt så bra. Vilken dag som helst kommer kameran åter till mig, skönt det för den är lite saknad.
Några kvällar den här veckan har jag ägnat åt min kära symaskin, bild på skapelsen kommer så klart (just det ja, kameran...)
Nej, nu blir det lite face wash och sedan natti natti. Imorgon blir det tydligen regn, så då får stålhästen vila.
Godnatt raringar!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0