På hemväg

När jag cyklar den gamla banvallen till och från samhället ser jag alltid så mycket vackert. I hagarna går hästar och kor, nu har även fåren med sina söta små lamm börjat beta ute.
Framför mig skuttar ibland en skrämd hare och en morgon stod en räv bara en liten bit från mig. Rådjur blir rädda när det susar förbi en cykel någon meter från dem.
På vägen hem idag blommade rapsfälten så vackert i eftermiddagssolen:
En stor stolt ek väntar på att fyllas med vackra löv:
Längs vägen (och överallt annars!) blommar häggen och doftar så gott!
Ja, det är en njutning att cykla den här vackra vägen! Imorgon är det dags igen:)
Nu blir det husfruarna, det är ju bara några avsnitt kvar...
Sov gott i sommarnatten everyhopa!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0