Jag har inte glömt...

...bort att blogga, jag har bara gjort en massa annat. Idag till exempel glömde jag kameran hemma hos yngsta dottern. Inte så bra, med tanke på att i den finns det bilder jag vill visa här...
En dag så hittar kameran hem igen, då kommer det bilder hoppas jag.
Vi var hos yngsta dottern på middag idag, för mellandottern tog en tripp från Göteborg upp hit så vi samlades hos lilla familjen allihopa. Såå himla kul att ses igen, har ju inte haft barnaskaran samlad sen jul.
Vi har haft en del födelsedagar i familjen sen dess, så dotter E överraskade med paket! Ja, bilder kommer en annan dag.....
Nu är det dags att förbereda morgondagen. Vädret ser ut att sköta sig så det blir nog cykling. Då blir det till att packa ombyte och duschgrejor, för det blir lite varmt den där halvtimmen på stålhästen.
Godnatt på er därute!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0