Fredagsmys?

Inte har vi haft fredagsmys med olw i soffan här inte, no no. Däremot har jag myst till filmen Julie och Julia alldeles själv, bara lite accompanjerad av snarkningar från soffhörnet.... filmen var visst inte lika uppskattad av maken;) jag däremot tyckte den var riktigt bra och sevärd. Ibland har vi olika smak, så är det.
Men vi tyckte alldeles lika om att sitta ute på verandan i eftermiddagsvärmen och prata om dagen över ett glas rött. Äntligen är den varmare årstiden på väg!
Dagen har bjudit på omväxlande väder och alldeles lagom till vår kvällspromenad började det åska ordentligt. Mira och jag traskade iväg ändå och hittade massor av fint att titta på.
Meeen nu har min dator och min mobilkamera bestämt sig för att inte kommunicera med varandra, så bilder på smultronblom och regnbågar kommer en annan dag!!! Inte nöjd just nu :(
Sätter mig i soffan och slösurfar lite istället, annars vet jag inte vad som händer med teknikprylarna. Och ingen att fråga har jag heller, han drömmer sött redan.
Bättre datordag imorgon!
Godnatt på er, kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0