Mittiveckan

Så har då onsdagen både kommit och gått, ja snart i alla fall.
Det här var dagen när vi firade sonens 16-årsdag, hipp hipp hurra! Helt obegripligt, var har tiden tagit vägen osv. Det lilla mörkhåriga knytet i min famn har nu blivit en lång och gänglig blond ung man. Lika älskad då och nu.
Eftersom det är mitt i veckan har vi firat lugnt idag. Äldsta syster har varit här på middag och lite rulltårtsbakelse, så firar vi mer till helgen.
Det här var också dagen när våren kom på allvar! 13 varma sköna plusgrader har vi haft i skuggan. Krokusar i glada färger lyser upp trädgårdar och snödroppar syns lite här och var. Det har känts lite tråkigt att tillbringa en sån dag inomhus, men som tur var blev det en liten promenad med eleverna så vi fick glädjas åt alla vårtecken - till exempel att gatorna sopas!
Nu ska jag bara borsta tänderna och sen ska jag säga hej till kudden;)
Sov gott foket!
Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0