Födelsedagar

Oj, så fort en ledig vecka springer iväg! Imorgon börjar allvaret igen och jag är inte alls beredd....

Idag har vi firat en 20-åring som fyller imorgon, men då är ju alla upptagna av annat så det blev tårta idag. Det är helt omöjligt att förstå var tiden tagit vägen - alldeles nyss var yngsta dottern T en liten blond tulta, nu är hon själv mamma och kommer in i får-gå-på-bolaget-själv åldern. STORT GRATTIS ÄLSKADE UNGE!!
Lilla barnbarnet fick så klart också paket idag:

"Pussle med smurfar!"

Tidigare i veckan åkte jag buss till Norrland och bodde hos mamma några nätter. Vi har pratat och umgåtts på tu man hand, gått på stan och gått ut med lilla Agnes:

Fint väder bjöd Sundsvall på också!

Mamma och syrran följde med tillbaka till oss och är nu på kusinträff innan de sover över här och åker hemåt imorgon.

I torsdags precis innan jag skulle åka iväg fick vi tillökning i familjen. Skorpan fick en liten bebis och under förmiddagen kom en till, så två små katter ligger och snuttar på sin mamma nu:

Så jättesöta!

Eftersom jag fyllde år förra veckan men maken var sjuk, fick jag en present idag istället av dotter T. Ljuvligt doftande white musk från Body Shop - tack tack tack!


Nu är det dags för vägning av småbebisarna, sen blir det Äkta människor och kanske lite popcorn...

Ha nu en skön söndagskväll,
kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0