Fuktigt värre!

Väldigt hög luftfuktighet här idag, och varmt. Det har regnat av och till hela dan, till och med en åskskur men ändå så varmt. Det var så fuktigt att dammsugaren stötte på motstånd på golvet! Handdukarna torkar inte i badrummet och man undrar verkligen hur de har det i länder där det alltid är sånt här klimat. 
 
Korta prommisar idag, inga bilder. Tiden har gått åt till läsning och korsord. Och min nya mobil så klart!! Jag bara älskar den, min lilla samsung. Lilla och lilla, jag har vant mig vid storleken nu. Den är så snabb och tar fantastiska bilder med kameran. Jag har play-butiken som min bästa kompis och tar hem nya appar hela tiden. 
Har tränat med en yoga-app idag till exempel, hur bra som helst. Det finns massor av roliga appar att ladda ner, spel eller träning eller vad man nu vill. 
Imorgon ska jag prova träna med en annan yoga-app, skojsigt.
 
Ha det gott i underbara sommaren!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0