Uteliv

Det är många år sedan ordet uteliv betydde något annat än utomhusaktivitet ;) Så här har jag tillbringat en del av min dag idag, på promenad väl påbyltad mot den isande kalla vinden. Vovven sprang så glatt omkring, hon bryr sig inte om kyla hon inte.














"Vadå gå hem? Det är ju så mysigt att ligga här på den kalla marken och gnaga på en pinne!"

Nu är vi iaf hemma och jag har en värmande katt i knät. Strax börjar ett program om slottsliv på tv, det ska vi se. Senare blir det Stjärnorna på slottet, det ska vi också se.

Maken förbereder en kycklingwok till middag, står i kylen och marinerar sig gott nu. Det är inte så dumt med en matlagningsintresserad man i huset!

Trevlig lördagskväll i stugorna!

Kram,
Annica

Kommentarer
Postat av: Kicki

Härliga bilder - angående en kock hemma så instämmer jag.

Vilken tid man spar och gott är det :-)



Kickikramar!

2012-01-22 @ 09:25:05
URL: http://www.lindblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0