Mellis

Så var då arbetsveckan över för den här gången och den efterlängtade helgen äntligen här!! Efter bussresan hem väntade en överglad hund innanför dörren, så det var bara att snabbt byta utstyrsel och knalla ut på den snöiga åkern. Väl där roade hunden sig själv med diverse pinnar och hoppanden ;)
Sen - mellis. Det är ju alltid så otroligt gott att äta lite på eftermiddagen. Idag blev det:

En stor kopp te och en ostmacka sitter aldrig fel! Hann även igenom mer än hälften av DN innan jag stoppade mig själv från alltför mycket nöjen så där på mörka eftermiddagen. Har ju tänkt mig att städa huset så man kan koppla av ordentligt ikväll och inte störa sig på allt löst hundhår. Stora snabeldraken är redan framtagen och katterna smyger runt i rädsla för dess muller....

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig fredagskväll! Här hemma tänker vi upprepa förra fredagens mysmiddag: räkmacka, så det har jag att se fram emot (märks det att jag gillar att äta?).

Kramar till er,
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0