Kvällsläsning

Ja, det är det här jag pysslar med på kvällarna framöver :)

Ny läroplan, nya prov. Tidigare låg ju nationella i femman, nu ligger de i sexan och ser helt annorlunda ut. Det är bara att läsa på!

Och ja - badrummet är lika fantastiskt idag!! Fick lite förvirringskänsla imorse bara, men vaknade snart upp och var glad. Vi har bott här i snart tolv år och varit nöjda med det lilla skåpet över handfatet, med pyttespeglar och inbyggd belysning. Träbrunt med jalusidörrar vid sidan om mittspegeln, ja ni vet hur såna skåp ser ut.
Varför byta nåt som fungerar liksom. Nu ser jag ju att det var inte en sekund för tidigt att lägga ut hela 21 kronor plus lite färg och förändra hela min morgon ;)

Imorgon tänker jag vakna upp och bli lika glad igen!

Sov gott alla myspysar!

Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0