Tidig start

Katterna här hemma har svårt att skilja på vardag och helg tror jag. Förhoppningen om en härlig sovmorgon tog slut tio över 7 efter att jag förgäves försökt få dem att sluta krafsa på dörrar (vilket gör mig galen - och det vet de minsann) eller nafsa på mina händer. Efter en halvtimmes hyssjande gav jag upp, det gick ju liksom inte att sova ändå.
Efter att ha serverat delikat kattmatsfrukost har jag slappat i soffan med Brothers and Sisters som jag gillar, men märkligt nog flyttades från 5:an till kanal 11 eller nåt. Dessutom sänds det 7.20 på lördagsmorgnar. Alltså har jag sett väldigt sporadiskt på den serien....
En kopp te senare har det blivit lite Jims värld, bra slapptv. Ny stickning har jag påbörjat och kommit en bit på, så det har varit en skön morgon ändå trots att det blev tidigare än jag räknat med.
Har hunnit med en sms-konversation med äldsta dottern också, vilket ändade i ett blivande biobesök ikväll, najs. Vi ska se filmen En gång i Phuket, kul med tanke på att hon just varit där;)
En ledig lördag är ju aldrig fel, får se vad den bär med sig!
Ha en skön dag därute, var rädda om er och varandra!
Kram
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0