Det är min dag idag!

Japp. Min födelsedag idag. Trots att allt firande har ställts in på grund av en otroligt febrig och hostig make, så har gratulationerna strömmat in. TACK!!! (jag fyller inte ens jämnt!)

Från en gullig arbetskamrat!

Kort o blommor samlades det till i smyg och sen blev det samlade hurrarop på jobbet

Elever har grattat och sjungit. Massor av snälla grattis på facebook. Grattis via sms.

Jag är så otroligt tacksam för min omgivning. Jag har underbart fina barn som har grattat sin mamma idag, jag har en älskad man som är så ledsen att han inte kan ge mig något idag eftersom jag förbjudit honom att ge sig iväg någonstans i feberyra, gullig mamma och fin syster med fina barn, härliga arbetskamrater som gör jobbet till en glädje att gå till varje dag, så snälla svärföräldrar som ringer och sjunger i telefonen. Ja, jag är lyckligt lottad här i livet, så är det.


Eftersom det inte blir nåt tårtfirande så blev det enkel bakelse istället!

Nu ska jag ta ett glas gott och njuta av min kväll tillsammans med maken i soffan.

Tack för idag!
Kram Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0