Andra advent

 
Idag vaknade vi till en värld som hämtad ur Narnia. Efter sovmorgon och lång härlig frukost klädde jag mig rejält och tog med hunden på en härlig promenad längs ån. 
Tjugo minusgrader och sol gör allt så himla vackert, titta bara:
 
 

Visst är det underbart fint?
 
 
Under dagen har det städats ordentligt i badrummet på övervåningen, så snart kan julbadet bli av =) Jag har också bakat lussebullar och saffranskaka med mandelmassa ( eftersom barnen knappt trodde det var möjligt att fira jul förra året när jag inte gjorde de kakorna! ) jag har tvättat en massa och sorterat det, puh.
 
Vi har också skypat med lilla barnbarnet och det var jättekul! Hon har ju så mycket att visa och berätta. Det är ju lite konstigt bara att inte morfar kan ta emot halsbandet som hon ger honom ;)
 
Hoppas ni alla haft en avkopplande och skön adventshelg!
 
Kram på er!
Annica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0