Uppsala

Äldsta dottern och jag har tillbringat eftermiddagen i Uppsala för att besöka det stora möbelvaruhuset. Hon ska ju snart flytta ihop med sin kärlek och de ska helrenovera lägenheten, så lite inspiration behövs. Vi har sett en massa fint, men köpte inte mycket. Jag kom hem med värmeljus, blockljus och stora vita lådor att ha allt möjligt i - 2 för bara 39 slår man till på.



Vi var också in på Stadium som har 25% rabatt på allt till medlemmar just nu. Det blev nya löparskor och ett linne till mig. Skorna har tidigare kostat 699. Nu var de nedsatta till 399 och så rabatten på det. Tog med ett nytt linne på köpet också, ändå kostade hela kalaset bara 384 kr. Bra dag!

Har ni förresten hört några 1:a aprilskämt? En av mina elever skrev på facebook att hon hällt ut mjölken ur förpackningen och fyllt på med juice lagom till pappans kaffestund....Hahaha :)

Nu väntar kalasmiddag - baconlindad torskrygg med rödvinssås!

Ute vräker snön ner. Usch.

Ha en skön söndagskväll alla raringar!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0