Spännande dag!

Ja, i alla fall om man är hund och aldrig förr åkt buss. Hemifrån i morse, bussbyte i samhället, vidare mot vår lilla stad. Där busade vi med lilla barnbarnet hela dagen!
Vi tog en lång promenad mitt på dagen, ner till sjön där sötisen fick springa omkring hur hon ville ;)
Nu, efter samma resa fast omvänt, är vi hemma igen efter en lång härlig dag. Att promenera runt i stadsmiljö och sen flera bussresor har gjort vovven till en tröttis i soffhörnet...
Gårdagens Mary Kay-visning var också spännande! Fick med mig hem något av det skönaste jag smort in ansiktet med, inte illa för att ha så krävande hud som jag har.
Nu är jag tröttt och kommer att försjunka i skön avslappning resten av kvällen.
Trevlig onsdagskväll!
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0